22 augustus 2007

Colorado

We zijn er! We hebben het gehaald. Na wat aanloopproblemen, waarbij de vlucht 1 uur vertraging had en we onze aansluiting in Chicago gemist hebben, zijn we twee uur later dan gepland in Denver aangekomen. Gelukkig heben we al dat al in Amsterdam te horen gekregen en heeft United ons op een latere vlucht kunnen boeken. Zo hadden in Chicago voldoende tijd. Dat was maar goed ook, omdat ze bij Immigration & Customs Erik uit de rij hebben gehaald en hij extra gecontroleerd werd. (He was not amused!!!)

In Denver had Kathy van Avis dan een auto voor ons gereed staan. Ze vroeg of een Saturn VUE iets voor ons was. Ik moet gelijk zeggen dat me dat merk en het type helemaal niets zeiden. Gelukkig had ik Erik die wel van alle auto's op de hoogte is. Toen ik nog een beetje arzelend keek, zei Kathy: "It's a small SUV, ideal for the mountains. You're gonna LOVE it!!!" Met name deze laatste zin roepen we nu steeds als we hier door de Rockys rijden. We zitten al twee dagen in Rocky Mountains NP en het is er adembenemend mooi. We hebben prachtig weer en we hebben al zo veel foto's van de bergen gemaakt dat ik bang ben dat het allemaal hetzelfde is.

Helaas benemen echter niet alleen de uitzichten onze adem. We zijn hier ruim 3500 m hoog en ik moet zeggen dat we daar toch wel wat last van hebben.

Ik hoop dat we binnenkort weer de beschikking over een pc met internet hebben, dan gaat het verder...

2 Comments:

Blogger Pino said...

It sounds cool (I guess I understood more or less everything).
Have a nice time there and if you can, keep us posted!

09:52  
Blogger Jörg said...

Good for you Pino, then we can go on in Dutch...

17:42  

Een reactie posten

<< Home